Κυριακή 19 Μαΐου 2013




Vincent van Gogh's, "Starry Night"

 Fernando Pessoa, Το Σύμπαν δεν είναι δική Μου Ιδέα

Το σύμπαν δεν είναι δική μου ιδέα
Η δική μου ιδέα για το Σύμπαν είναι ότι είναι δική μου ιδέα.
Η νύχτα δεν έρχεται από τα μάτια μου,
Η δική μου ιδέα για τη νύχτα είναι ότι έρχεται απ’ τα μάτια μου.

Ανεξάρτητα απ’ ό,τι πιστεύω και τις σκέψεις που κάνω
Η νύχτα έρχεται αμείλικτα

Και η λάμψη των άστρων υπάρχει σαν να ‘χε υπόσταση.

(μετάφραση από τα πορτογαλικά: Στάθης Ιντζές)


***

O Universo não é uma Idéia Minha

O universo não é uma idéia minha.
A minha idéia do Universo é que é uma idéia minha.
A noite não anoitece pelos meus olhos,
A minha idéia da noite é que anoitece por meus olhos.
Fora de eu pensar e de haver quaisquer pensamentos
A noite anoitece concretamente
E o fulgor das estrelas existe como se tivesse peso.



 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου