Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

Aleksej Cvelov, the road

Entrada extraña

soy mi superfície
mis deseos y todo lo que vees

desde hace saboreé La Carne Más Dulce Fuera Del Paraíso
                                                                                            tí
estoy listo para empezar de nuevo

-

Ιφιτζενί (Ifitzení)

poseo lo que deseas creer
todo está aquí
tu adolescencia
                  tu puto pasado
secretos mentiras vergüenzas
besos y lagrimas que no conmueven
a nadie

me lees y mis palabras
dedos que acercan para imponer un
acuerdo silencioso
se deslizan en tus secreciones y te pierdes

ahora
   no tendremos nada en común

 -----

παράξενη είσοδος

είμαι η επιφάνειά μου
οι επιθυμίες μου κι ό,τι βλέπεις

από τότε που δοκίμασα Το Πιο Γλυκό Κρέας Έξω Από Τον Παράδεισο
                                                                                                            εσένα
είμαι έτοιμος να αρχίσω ξανά

-

Ιφιτζενί

έχω ό,τι ακριβώς επιθυμείς να πιστέψεις
είναι όλα εδώ
η εφηβεία σου
             το μαλακισμένο σου παρελθόν
μυστικά ψέματα ντροπές
φιλιά και δάκρυα που δεν αγγίζουν κανέναν

με διαβάζεις και οι λέξεις μου δάχτυλα που πλησιάζουν για να επιβάλουν μια συμφωνία σιωπής
γλιστρούν στις εκκρίσεις σου και ηττάσαι

τώρα
    δε θα έχουμε τίποτα κοινό




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου